21 February 2014

Olympisk Guld til MIG

Saa kan man se mig ligge her i min seng og hoste, snoefte og nyse i et vaek.
Jeg drikker te, jeg drikker vand, det er lige foer jeg drikker whisky.
Jeg smoerer laeberne med min EOS, ikke fordi det er in at bruge EOS, men fordi den er stor nok til ikke at blive vaek i puder og dyner og fordi den kan smoere stort set hele fjaeset paa en gang.
Forresten saa bliver jeg virkelig sur paa danskernes vegne naar man i DK skal betale 70 kroner for en EOS og her koster den skallede 15 kroner. 
Jeg taenkte at jeg skulle bruge saadan nogle "Breathe Right" strips til naesen. Det ligner saadan nogle smaa plastre hvor der aabenbart er en eller anden fjeder i for naar man saetter dem paa saa faar man lige pludselig en meget bred naese idet al trykket bliver fjernet. De virker. De virker rigtig godt.
Desvaerre er det moeg svaert at pudse naese (Hvorfor hedder det egentlig "pudse" naar man faktisk "puster")(og nu bliver jeg i tvivl om det egentlig overhovedet hedder det).
Fordi de her strips tager saa meget plads paa selve naesen kan man ikke rigtig klemme om den med sit lommetoerklaede. Saa det bliver mest saadan noget projektil puste snot ud og haaber det rammer lommetoerklaedet. Indtil videre har det ramt hver gang.
Hvis der blev uddelt olympiske medaljer i projektil snot udpustning, saa vandt jeg baade guld, soelv og bronze. Nok mest fordi der ikke var andre der ville deltage. Men jeg er satme god til det.
Foroevrigt skulle de der strips og ogsaa virke mod snorken. Det goer de ikke. Siger min mand. Surt for ham.

No comments: